Sa Pa Valley

Vi landade precis imorse utanför dörren på vårat nuvarande hotell.

För en gång skull hade vi bokat innan vi anlände till vårat resmål, så rummet på översta våningen väntade på oss med svinkallt golv och el-drivna undermadrasser.

Men titta.

Utanför vårt fönster…

110224-1

3 Responses to Sa Pa Valley

  1. Arad says:

    Häromdagen kom jag och tänka på er två och blev snabbt påmind av mitt minne att det var evigheter sen jag träffade er, så jag tänkte ”Varför inte ta en sväng förbi deras bloggar och uppdatera mig på deras värld?”. Resultatet/reaktionen blev precis som alla andra gånger: WOW! Helt otroliga bilder som ni båda publicerar, pga brist på bra svenska så säger jag: can’t even begin to imagine hur mycket ni måste ha fotograferat och upplevt…

    (för att vara politiskt korrekt, men kanske också lite busig, så fortsätter jag kommentaren på Cecilias blogg, fortsättning följer där!)

  2. Melina says:

    Gud vilken fin utsikt, wow!

  3. Alex says:

    Grymt ställe :O
    btw Kevin I need to talk to you, har du inte fått mitt mail ? anyways maila mig om finns det på något sätt att nå dig via telefon eller så ?

Lämna en kommentar